Thursday, October 1, 2009

Premium Beautiful


Premium Beautiful adalah korset kesihatan yang terhasil daripada teknologi Nano dan Far Infrared Rays (FIR). FIR dalam korset ini disuntik ke dalam benang dan disulam tenun menjadi 32 lapisan kain. Ia nipis w/pun dikatakan 32 lapisan kain kerana ia menggunakan teknologi mampatan/nano. Disebabkan itu, FIR bagi Premium Beautiful adalah tahan selama-lamanya. FIR adalah cahaya merah yang terhasil daripada gelombang Elektromagnet daripada cahaya matahari. Cahaya INFRARED menghasilkan 0.75-1000 mikron. Ia terbahagi kepada 3 iaitu jarak dekat, jarak sederhana dan jarak jauh. Cahaya jarak jauh adalah spektrum cahaya yang memberi manfaat kepada tubuh badan manusia. Premium Beautiful direka khas dengan 70% adalah untuk kesihatan manakala 30% lagi adalah untuk pembentukan badan. Jadi, bila tubuh sihat dan cantik maka 100% adalah keyakinan diri.


Antara Keistimewaannya adalah :

1)Membantu meningkatkan kadar metabolisme

2) Membantu mengurangkan lemak, bahan kimia dan toksin

3) Membantu mengeluarkan peluh asid dalam tubuh badan

4) Memperbetulkan aliran darah dalam tubuh

5) Tidur lebih selesa dan nyenyak

6) Mencegah dan menghilangkan jangkitan kulat/fungus

7) Mengekalkan kepanasan suhu badan

8) Menghalang pembiakan sel kanser dalam badan

9) Membetulkan sistem urat saraf dalam badan secara automatik

10)Mengekalkan kesegaran badan

11) Memperbetulkan dan memulih sistem pernafasan

Premium Beautiful ada 3 keping : Long Bra, Waist Nipper (bengkung), Long Girdle

Antara kesan dari Premium Beautiful :

1) Lelemak yang ditarik dan dibawa ke hadapan tidak akan mengalir semula ke belakang dan ini menjadikan 'spare tyre' yang ada hilang.

2) Cup berbentuk piramid supaya puting payudara dalam kedudukan yang betul dan mengembalikan pigmen puting segar dan cerah.

3) Di dalam Cup ada serbuk chitosan di mana ia dapat mengelakkan kanser payudara, kerana setiap orang ada sel kanser, cuma aktif dan tidak aktif sahaja. Chitosan membantu sel kanser menjadi kurang aktif.

4) Menguatkan rahim, mengemas bahagian perut serta yang paling best boleh memudarkan/menghilangkan rekahan pada kulit selepas bersalin (strec-mark). Perut menjadi lebih kempis dan anggun. Memecahkan lelemak pada bahagian atas perut.

5) Ia tidak menekan organ dalaman kerana ia direka khas dengan seluarnya mempunyai ruang utk rahim wanita.

6)Lubang angin yang berada di bawah Long Girdle berfungsi sebagai mengawal keputihan, mengawal pengaliran udara utk mengelakkan vagina dari berbau dan dijangkiti fungus/kulat (gatal-gatal).

7) Waist Nipper boleh digunakan untuk merawat sakit kuning untuk baby. Jadi, tidak perlu menjemur baby di bawah cahaya matahari kerana ia mempunyai FIR ibaratnya cahaya matahari jarak jauh dari pukul 8-10 pagi. Balut sahaja tubuh baby dgn Waist Nipper dan anda akan lihat kesannya.

8) Membentuk pinggul supaya kelihatan lebih kemas dan menarik serta push up. Seseorang yang tidak mempunyai bentuk badan yang ketara, apabila memakai korset ini akan lbh kelihatan bentuk badan yang menarik.

9) Berita baik bagi tubuh yang agak besar, setelah memakai Premium Beautiful, jgn terkejut kerana kesannya serta-merta menampakkan bentuk badan yang begitu menawan. Perut kelihatan lebih kemas dan pinggang kelihatan lebih ramping dari yang sebelumnya.

YANG PALING MENARIK, PAKAIAN LAMA YANG TIDAK MUAT AKAN MUAT KEMBALI SECARA SERTA-MERTA!

Pengiktirafan :
Permintaan sangat tinggi di pasaran w/pun Premium Beautiful telah pun berada di pasaran lebih dari 10 tahun.




Mendapat pengiktirafan Persatuan Pakar Tulang Belakang Antarabangsa daripada US, Canada & Quebec. Ini kerana Waist Nipper (bengkung) mempunyai 7 tetulang lembut yang apabila ianya dipakai boleh memperbetulkan semula kedudukan tulang belakang kita. Ia boleh merawat sakit pinggang dan juga sakit belakang. Kita akan duduk dalam keadaan postur badan yang betul kerana tetulang tersebut dapat menyokong dan mengelakkan kita daripada masalah bongkok.

Premium Beautiful juga menggunakan material yang berkualiti iaitu menggunakan Fabrik Akwatek dan Akwadyne iaitu kain sebatian air. Apabila dipakai kita tidak akan merasa panas dan melekit tetapi sebaliknya kita akan rasa selesa kerana kadar penyerapan peluh yang sgt tinggi. Fabrik tersebut apabila dipakai di dalam cuaca yang panas, tidak akan berasa panas, waktu sejuk pula, kita tidak akan berasa sejuk kerana ia boleh menstabilkan suhu badan kita..disyorkan jika anda ke luar negara pada musim sejuk, eloklah dipakai bersama Premium Beautiful.



Jahitan pada Premium Beautiful dipanggil Jahitan Stereoskopik daripada Amerika Syarikat. Dijahit dengan mengambil kira struktur susuk tubuh badan wanita secara terperinci. Sebab itulah ianya selesa dipakai.


PERINGATAN! :

Dilarang sama sekali basuh di mesin basuh, hanya cucian tangan sahaja. Iron, dry clean, memerah/ memintal kuat, menjemurnya 'direct sunlight' adalah dilarang. Ianya untuk menjaga kualiti sinaran fir dan tekstur kain supaya tahan lebih lama.

Antara penyakit yang boleh dirawat ialah :

1) Senggugut

2) Sakit Tulang Belakang

3) Sakit Lutut

4) Buasir

5) Penyakit Rahim (Fibroid)

6) Batu Karang

7) Migrain

8) Gastrik

9) Ketumbuhan di Payudara

dan banyak lagi...

Oohh ya..Premium Beautiful juga untuk keselamatan kaum wanita..ye lah sekurang-kurangnya kalau ada org yang nak buat jahat dgn kita, ambil masa sedikitlah nak membukanya..saya ingin syorkan wanita 1Malaysia memakai Premium Beautiful! Bukan minta, tp kita perlu beringat dan berhati-hati...

Jika berminat, bolehlah contact no. tel. di side bar sebelah dan kalau ada apa-apa pertanyaan bolehlah email kepada saya. Sebelum membeli, saya akan datang berjumpa dengan anda untuk mengukur dahulu supaya anda selesa memakainya...Alah membeli, menang memakai! Selamat Mencuba!


No comments:

Post a Comment