Wednesday, June 16, 2010

Set Kecantikan La Praise Switzerland

Harga 1 set La Praise : RM 410.00
Harga Ahli : RM 350.00

Faedah La Praise Switzerland :

- Melembab
- Memutih
- Mengurangkan garis-garis halus & keduta
- Melindungi kulit daripada bahaya cahaya matahari dan sinaran UV
- Meransang pembentukan kolagen kulit
- Melewatkan penuaan kulit
- menganjalkan kulit
- Menghidrasi kulit untuk wajah yang lebih licin dan berseri

Mengenai La Praise :

La Praise menggunakan 2 jenis sel induk tumbuhan, iaitu Swiss Apple dan Samphire yang amat berkesan untuk mengurangkan kedutan dan melambatkan penuaan kulit. La Praise sesuai untuk semua jenis kulit, selamat, tidak memudaratkan kulit dan senang digunakan. Juga sesuai utk lelaki.

Selain daripada itu, muka akan menjadi lebih licin, cerah, segar dan anjal. Beri masa dalam 28 hari, anda akan nampak perubahannya. W/bagaimanapun, jika kulit anda telah mengalami masalah jerawat yang serius, masa yang diperlukan untuk melihat kesan2 pembaikan akan menjadi lebih panjang sedikit.

Soothing Cleansing Gel (50ml)
Mulakan hari dengan wajah kulit yang muda dengan menggunakan pembersih muka yang diformulasi dengan sel induk tumbuhan dan antioksidan. Ia membantu menyingkirkan kotoran yang terkumpul dalam pori-pori kulit, meninggalkan kulit rasa segar, licin dan berseri selepas guna.

Soothing Toner (spray type) (50ml)
Toner yang ditambah dengan ekstrak licorice, chamomilla dan pati tumbuhan untuk membantu kulit mencapai tahap keseimbangan dan menghidrasi. Ia mengekalkan kelembapan kulit sepanjang masa.Anda boleh terus menyemburkan Soothing Toner pada muka yang bersolek. Kemudian, tepukkan muka secara lembut dengan hujung jari sehingga toner diserap sepenuhnya.

Sun Protector SPF 30 PA+++(15ml)
Perlindungan SPF 30 PA+++ melindungi kulit daripada bahaya sinaran UV. Kandungan rice germ oil dan squalane (zaitun) memastikan kulit lembap sepanjang hari.

Night Renewal (15ml)
Memperkayakan kulit pada waktu malam dengan gel yang diformulasi khas daripada kolagen marin, betaglukan dan antioksidan untuk melembap dan membantu melambatkan kemunculan tanda-tanda penuaan. Penggunaan yang konsisten menjadikan kulit kelihatan muda dan berseri.

Eye Lifting Gel (15ml)
Formulasi khas untuk menghilangkan garis-garis halus dan lingkaran di bawah dan sekeliling mata. Produk ini ditambahkan asid askorbik (vitamin C) untuk melembap, menegang and mengembalikan keremajaan kulit di sekitar mata.

Jaminan kualiti produk LA PRAISE

i) Menguji keselamatan setiap jenis bahan mentah supaya bebas daripada bahan kimia yang tidak dibenarkan seperti hydroquinone, tretinoin, merkuri, steroid dan hormon sintetik.

ii) La Praise adalah produk halal.

iii) Bebas daripada ujian terhadap binatang.

iv) Tanpa minyak bahan galian (mineral oil). Hanya minyak daripada sumber tumbuh-tumbuhan digunakan.

v) Tanpa natrium laurel sulfat (SLS) yang mungkin mengakibatkan alahan kulit.Kalau pakai set ni ditambah pula dengan pemakaian krim Bio Ever pasti nampak lebih menawan.

Rumusan Aktif Produk :

Aloe Vera ~Melembap~Mengurangkan kedutan
Samphire~ Sel Induk tumbuhan
Swiss Apple~Melindungi sel kulit~Mengurangkan kedutan
Marine Soluble Collagen~Merangsang pembentukan kolagen kulit~Mengurangkan garis-garis halus dan kedutan
Licorice Root Extract~Memutih
Resveratrol~Antioksidan yang amat berkesan~Melewatkan penuaan kulit
Titanium Dioxide and Zinc Oxide~Penapis UV~Melindungi kulit daripada bahaya cahaya matahari dan sinaran UV
Sodium Hyaluronate~Menghidrasi kulit untuk wajah yang lebih licin dan berseri

No comments:

Post a Comment