Monday, June 21, 2010

Herba Maharani



HERBA MAHARANI (Te Zhi Bai Feng Wan)

HARGA : RM 65.00

Antara khazanah perubatan dan amalan kesihatan tertua khusus untuk wanita. Ramuan khasnya telah menyerlahkan kehebatan dan keterampilan wanita sehingga kini. Herba Maharani masih tetap menjadi pilihan utama dalam penjagaan kesihatan dan kecantikan wanita di seluruh dunia. Amalan berterusan akan memanfaatkan kesihatan keseluruhan.

SEJARAH HERBA MAHARANI :

HERBA MAHARANI dahulu dikenali sebagai Te Zhi Bai Feng Wan telah dibawa masuk untuk pasaran Malaysia pada tahun 2001 semasa usahasama Negara China dan Malaysia. ( Diluluskan oleh KKM-MAL 20014419T ) dan halal.

Menurut rekod perubatan China, HERBA MAHARANI telah diamalkan lebih 3000 tahun dahulu ( zaman dinasti Tang ) dan hanya untuk kegunaan kerabat diraja sahaja. Pada tahun 1669 Syarikat Tong Ren Tang telah dilantik bagi memelihara dan memasarkan khazanah perubatan khusus untuk wanita ini ke seluruh dunia. Sehinggakan tahap jualannya mencecah RM 2.7 Billion setahun.

Mengikut rekod perubatan dari Dinasti Ming, Bai Feng Wan berasal dari Dinasti Tang. Semasa pemerintahan Dinasti Qing, pakar dari hospital maharaja telah melakukan kajian dan memperbaiki kandungan 'Wuji' (sejenis ayam hitam) Bai Feng Wan , satu produk asli negeri China dan seterusnya melantik Tong Ren Tang sebagai pembekal tunggal kepada kaum kerabat maharaja. Seterusnya Herba Maharani sehingga hari ini telah dipamerkan dalam muzium Istana Larangan di Peking.

Fungsi :
• Untuk keputihan,mengatur peredaran haid,melegakan senggugut.
• Untuk menguat & mengecutkan rahim, sistem peranakan dan untuk amalan selepas bersalin.
• Legakan sakit pinggang,sakit belakang,sendi,lutut,migrain,lenguh-lenguh ,angin dalam badan,kebas & urat saraf.
• Melambatkan menopous.
• Anti penuaan,awet muda & kecantikan wajah.
• Tegangkan dan anjalkan kulit, payudara,ovari, kawasan perut lepas bersalin,pinggul dan lain2.
• Tingkatkan kadar metabolisme (sel darah,minda,tekanan darah,hilangkan kelesuan/keletihan) dan kebahagian rumah tangga.


• 1 kotak ( 6 bekas)
1 bekas (1 bola) mengandungi 50 biji pil.

No comments:

Post a Comment