Sunday, July 25, 2010

Testimoni Pengguna Foot Detox Patch

Testimoni pengguna banyak di Putrajaya, of course lah sbb saya menetap di Putrajaya, so, orang di Putrajaya mudah untuk dapatkan barang dari saya. Berikut adalah beberapa testimoni customer saya :

Farizan,Putrajaya
~ Suami guna yg utk kaki..saya guna yg slimming letak kat pusat mmg best..rasa ringan badan. nanti kita jumpa lg. salam.

Ahsikin,Sabah
~Dulu tumit kaki skit, tp dh krg la..Rmai juga kwn2 sy nk try.

Ninie,Putrajaya
~Slm kak..btul lah..pkai kt pusat lg bgus..ninie dh start pakai dri smlm..spi la skang..mmg pnuh kat patch tue..still warna coklat tp mmg ade kuar lendir..

Ili,Putrajaya
~Ili akn pakai patch tersebut pd hari ili pergi gym. So far pd diri ili, plg byk toksin kluar bila ili tampalkan pd tapak kaki. baru 2 jam pakai semasa berjalan, berlari n mengayuh basikal toksin keluar dgn byk skali smp penuh n berlendir2. Bila blk, ili mandi rasa bdn ringan sgt n fresh. Ili sgt suka produk ini. habis patch nanti, ili order lg. Tq akak ;)

Oda,N9
~Saya dh pkai..Alhamdulillah, tdo lena. So far, mmg de byk toksin.

Rehan,Putrajaya
~lps guna, pagi sok tu rasa cam ringan jer kaki nk jalan..sengal2 kat kaki pun leh ilang la..Takda rasa sakit2 ke hape..kalo sape yg suka jln2 jauh tu leh la try. mmg ok la setakat saya guna.

Anne,Putrajaya
~ yg letak kt perut tu mmg pakai kuar lendir gak cam letak kat kaki..tp pakai lama la bkn sekejap..perut kempis la sket compare ngan yg dulu2..cam bengkung PB tu N pakai butang yg last(tu menunjukkan N kurus sket)

No comments:

Post a Comment