Thursday, June 17, 2010

Krim Kecantikan Bio Ever Switzerland

Harga : RM 220
Harga ahli : RM 190

KATAKAN TIDAK KEPADA SUNTIKAN BOTOX!!

Amat menyeksakan sesetengah cara untuk kelihatan menawan. Ada di antara kesan-kesan sampingan yang kita tidak ketahui. Di dalam era yang serba moden ini, pelbagai cara dan rawatan untuk memenuhi impian setiap wanita. Wanita tidak lari dari kecantikan luar dan dalam. Hasil teknologi dan kepakaran yang hebat, maka terciptanya satu produk yang tidak menyakitkan, mudah digunakan, hasil yang pantas, saya dengan penuh semangatnya memperkenalkan Krim Kecantikan BIO EVER formula dari Switzerland khas untuk kecantikan anda!

Pemakaian yang berterusan akan dapat menjadikan bentuk wajah kelihatan lebih runcing dan mengurangkan double chin (dagu berlapis). Jika wajah sudah sedia runcing, ia boleh menjadikan kulit wajah akan kelihatan lebih gebu dan berseri. Pipi akan naik dengan cantiknya dan mengembalikan keremajaan kulit supaya tampak lebih muda..krim ini boleh saya katakan sebagai krim yang utama menjadi pilihan pada masa kini..apa taknya, sapu sahaja krim ini pada bahagian lengan dan tunggu lebih kurang 15 minit, ianya memberi kesan yang amat menakjubkan pada wajah. Tak percaya? Anda mesti cuba produk ini!

Krim kecantikan Bio Ever (All in one)

Ingin kelihatan berseri? Kulit muka menjadi gebu? Ramai yang bertanya apa itu Bio Ever..apa yang hebat tentang Bio Ever? adakah ianya krim muka atau apa..tiada rahsia lagi antara kita..

Ok, jom saya terangkan apa itu bio ever(BE) ianya adalah krim menggunakan teknologi nano yg diformulasi dari menggunakan sistem bio-teknologi (liposom) untuk menghantar kebaikan rumusan aktif bersaiz nano, iaitu pegaga (Centella Asiatica), wild yam (Dioscorea Villosa) dan kacang soya (Glycine Soja) secara terus ke dalam saluran darah melalui penggunaan luaran pada kulit. Saiz liposom yang kecil boleh menghantar dan membebaskan rumusan aktif yang diperlukan dengan tepat ke dalam badan. Pegaga memang terkenal dgn herba untuk kecantikan kulit dan awet muda..

Cara penggunaannya pula bukan disapu direct pada muka tetapi tempat di mana telah dikaji secara klinikal :

1) Untuk leher yang lebih licin dan tegap, sapu krim menghala ke atas.

2) Untuk kontur dada yang lebih tegap dan menarik, sapu krim menghala ke atas dan ke dalam.

3) Untuk lengan yang tegap dan kurus serta kulit wajah berseri, sapu krim dalam gerakan berpusing yang menghala ke atas.

4) Untuk paha yang tegap dan kurus, sapu krim dalam gerakan berpusing yang menghala ke atas.

5) Untuk abdomen, sapu krim dalam arah mengikut pusingan jam di sekeliling abdomen untuk mengawalatur metabolisme dan melegakan masalah menstrual.

6) Untuk bawah pinggang, sapu krim dalam arah menghala ke bawah untuk membantu melegakan sakit belakang dan meningkatkan stamina. Kalau di pejabat mmg sesuai, sbb kalau sapu minyak angin akan
berbau tp krim ni tidak.

2 comments:

  1. untuk kulit wajah plk mcmn sis?

    ReplyDelete
  2. I’ve been searching for some decent stuff on the subject and haven't had any luck up until this point, You just got a new biggest fan!.. cbdoil

    ReplyDelete